Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Šaty SKLADEM je možné zkoušet přímo v salonu v Ostravě-Zábřehu. Podrobnosti


 

V případě zájmu o zapůjčení se prosím objednejte na zkoušku.

 

 

Podrobnější informace o dodací lhůtě šatů "na objednávku" jsou k dispozici na dotaz.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 h.

KONTAKTY

Pro jakékoli dotazy nás neváhejte kontaktovat
+ 420 777 594 989
info@salon-raffaela.cz
(Po-Pá: 10-18 h)



CHCI VYŘEŠIT » OBCH. PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (zákazník, kupující).


Informace o smlouvě a obchodních podmínkách

Zákazníkem je spotřebitel, který uzavírá smlouvu s fyzickou osobou: Mgr. Kateřina Čihánková, Lumírova 28, Ostrava-Výškovice, 700 30, IČO: 87639637, DIČ: CZ8951154795, neplátce DPH. Uzavřením smlouvy o prodeji nebo zapůjčení zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.

Nákupem zákazník souhlasí s poskytnutím svých osobních údajů a jejich zpracováním v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Majitelka prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s tímto zákonem.

Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Pokud zákazník zboží nepřevezme v řádném termínu - tzn. do 14 dnů (nevyzvedne si zásilku uloženou na poště, nedostaví se pro osobní předání, neuhradí doplatek za zboží  apod.) nebo zruší objednávku během jejího plnění, porušuje tímto kupní smlouvu. Prodávající v tomto případě od smlouvy odstupuje a požaduje na zákazníkovi storno poplatek ve výši 50 % z ceny daného zboží. Tento poplatek může být uspokojen např. z již uhrazené zálohy.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 h.


V jednotlivých kusech téhož modelu mohou být drobné rozdíly - např. ve výšivce apod. - jedná se o ruční práce, takže žádné dva kusy nejsou naprosto identické. Nastavení a kvalita Vašeho zobrazovacího zařízení může způsobit zkreslení barev. Ke zkreslení může dojít také díky použití blesku při fotografování apod.

Prodávající nenese žádnou odpovědnost za případné nedodržení řádných termínů způsobených třetí stranou – tzn. dopravní společností, bankou, celní kontrolou apod.

Návštěvy mimo běžnou pracovní dobu (víkendy, svátky, večery apod.) jsou zpoplatněny částkou 100 Kč - v případě, že si na místě vyberete šaty, neplatíte.


Doprava



Zákazníci z ČR:


1) ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU - platba zálohy + doplatek

a) doplatek při osobním odběru - Ostrava - převzetí zdarma

b) doplatek v dobírce - balík Českou poštou - poštovné 170 Kč

c) doplatek v dobírce - balík na Zásilkovnu - poštovné 135 Kč

d) doplatek v dobírce - balík DPD - poštovné 180 Kč


Výše zálohy se odvíjí od hodnoty objednaného zboží:

Do 1300 Kč včetně -> 600 Kč

1301 - 2300 Kč -> 800 Kč

2301 - 3300 Kč -> 1000 Kč

3301 - 5300 Kč -> 1500 Kč

5301 Kč a více -> 2000 Kč



2) ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU - platba plné částky předem na bank. účet

a) osobní odběr - Ostrava - převzetí zdarma

b) balík Českou poštou bez dobírky - poštovné 120 Kč

c) balík na Zásilkovnu - poštovné 85 Kč

d) balík DPD - poštovné 130 Kč

 

3) ZBOŽÍ SKLADEM

a) osobní odběr - převzetí zdarma

b) balík Českou poštou - s dobírkou - poštovné 170 Kč

c) balík Českou poštou bez dobírky - platba předem na bank. účet - poštovné 120 Kč

d) balík na Zásilkovnu - s dobírkou - poštovné 135 Kč

e) balík na Zásilkovnu - bez dobírky - poštovné 85 Kč

f) balík DPD - s dobírkou - poštovné 180 Kč

g) balík DPD - bez dobírky - poštovné 130 Kč

 


Zákazníci ze Slovenska:


1) ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU - platba zálohy + doplatek

a) doplatek při osobním odběru - Ostrava - převzetí zdarma

b) doplatek v dobírce - balík Slovenskou poštou - poštovné 240 Kč/cca 8,8 €

c) doplatek v dobírce - balík na Zásilkovnu - poštovné 170 Kč/cca 6,3 €


Výše zálohy se odvíjí od hodnoty objednaného zboží:

Do 1300 Kč včetně -> 22 €

1301 - 2300 Kč -> 30 €

2301 - 3300 Kč -> 37 €

3301 - 5300 Kč -> 56 €

5301 Kč a více -> 74 €

 



2) ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU - platba plné částky předem na bank. účet

a) osobní odběr - Ostrava - převzetí zdarma

b) balík Slovenskou poštou bez dobírky - poštovné 190 Kč/cca 7,2 €

c) balík na Zásilkovnu bez dobírky - poštovné 120 Kč/cca 4,5 €

 

3) ZBOŽÍ SKLADEM

a) osobní odběr - převzetí zdarma

b) balík Slovenskou poštou - s dobírkou - poštovné 240 Kč/cca 8,8 €

c) balík Slovenskou poštou bez dobírky - platba předem na bank. účet - poštovné 190 Kč/cca 7,2 €

d) balík na Zásilkovnu - s dobírkou - poštovné 170 Kč/cca 6,3 €

e) balík na Zásilkovnu - bez dobírky - poštovné 120 Kč/cca 4,5 €

 

Přesný přepočet ceny na € se odvíjí dle aktuálního kurzu.

 

 

Platba


Může být provedena následujícími způsoby:

a) v hotovosti - osobně na prodejně

b) předem na bankovní účet – dlužná částka musí být přičtena na účet prodávajícího do 5 kalendářních dnů od objednávky

c) dobírkou – v okamžiku převzetí zboží

 

 

Dodací lhůta


Dodací lhůta zboží skladem je 2-3 dny. U zboží na objednávku je to do 2-4 týdny pro standardizované velikosti, 4-6 týdnů pro šití na míru. Podrobnější informace jsou uvedeny u jednotlivých produktů.

 

 

Reklamace


Pokud má zboží vady, využijte možnost reklamace. Pokud chcete zboží pouze vrátit, protože Vám z nějakého důvodu nevyhovuje a je přitom v pořádku, využijte prosím odstoupení od smlouvy. Záruční doba na nové i upravované zboží činí 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Jde-li o vadu odstranitelnou má kupující právo na bezplatné a řádné odstranění vady v zákonem stanovené lhůtě a nebo právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena do 30 dnů ode dne následujícího po dni, kdy bylo zboží doručeno k prodávajícímu. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

 

V případě reklamace při osobním jednání:

1) přineste vadné zboží s sebou na prodejnu Salon Raffaela, Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh

2) vysvětlete závadu a doložte pokladní doklad, fakturu nebo jiný dokument prokazující nákup v našem obchodě

3) na místě vyplňte a podepište reklamační protokol

4) vyčkejte do vyřízení reklamace maximálně do 30 dnů - prodejce Vás bude kontaktovat



V případě vrácení poštou:

1) písemně informujte prodejce o tom, že žádáte reklamaci, popište závadu. Tento dokument vložte do balíku nebo odešlete e-mailem. Připojte pokladní doklad, fakturu nebo jiný dokument prokazující nákup v našem obchodě.

2) zabalte reklamované zboží  tak, aby bylo zamezeno poškození během přepravy

3) odešlete zboží na adresu prodávajícího jako doporučený balík, cenný balík nebo balík do ruky (dle hodnoty) - bez dobírky!

4) vyčkejte do vyřízení reklamace maximálně do 30 dnů - prodejce Vás bude kontaktovat

 

Vzorový formulář pro reklamaci:

Oznámení o reklamaci

Prodávající: Mgr. Kateřina Čihánková, Lumírova 28, Ostrava-Výškovice, 700 30, IČO 87639637

Odešlete na adresu: Salon Raffaela, Kateřina Čihánková, Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh, 700 30 (prodejna)

Oznamuji, že tímto reklamuji toto zboží:

Datum objednání:

Jméno, příjmení a adresa spotřebitele:

Telefon, e-mail spotřebitele:

Popis závady:

Datum:

Podpis: (pouze v případě tištěné verze prohlášení)

 

Odstoupení od smlouvy


Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6 obč. zákoníku, činí tato lhůta pro odstoupení 1 rok od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy (je doručeno v balíku, přijde e-mailem nebo ho přinesete) a kdy jsou splněny všechny nutné podmínky. Toto prohlášení je nutné odeslat do 14 dnů od převzetí zboží. Je vhodné přitom využít formulář pro odstoupení níže. V případě odstoupení od smlouvy spotřebitel zašle nebo předá zboží prodejci bez zbytečného odkladu.


V případě vrácení při osobním jednání:

1) přineste zboží s sebou na prodejnu  Salon Raffaela, Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh

2) připravte si zboží a pokladní doklad, fakturu, případně jiný dokument prokazující nákup zboží v našem obchodě

3) na místě vyplňte a podepište dokument o vrácení zboží


V případě vrácení poštou:

1) písemně informujte prodejce o tom, že žádáte odstoupení od smlouvy (viz vzor níže), připojte kopii pokladního dokladu, faktury nebo jiného dokumentu prokazující nákup zboží v našem obchodě - můžete odeslat e-mailem nebo vložit do balíku

2) zabalte zboží včetně všech součástí tak, aby bylo zamezeno poškození během přepravy

3) odešlete zboží na adresu prodávajícího jako doporučený balík, cenný balík nebo balík do ruky (dle hodnoty) - bez dobírky!


Nárok na odstoupení od smlouvy zákazník nemá v zákonem vyjmenovaných případech, např. v případě zboží upraveného podle jeho přání.

Peníze budou vráceny kupujícímu nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení zboží zpět.

V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží.

Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.


Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Prodávající: Mgr. Kateřina Čihánková, Lumírova 28, Ostrava-Výškovice, 700 30, IČO 87639637

Odešlete na adresu: Salon Raffaela, Kateřina Čihánková, Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh, 700 30 (prodejna)

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum objednání:

Jméno, příjmení a adresa spotřebitele:

Telefon, e-mail spotřebitele:

Peníze chci vrátit:

a) na bank účet č.:

b) složenkou na adresu:

c) v hotovosti osobně na prodejně Salon Raffaela, Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh, 700 30


Datum:

Podpis: (pouze v případě tištěné verze prohlášení)

 

 

Zrušení objednávky prodávajícím


V případě, že dodavatel zboží již nevyrábí nebo prodávající není schopen jej z jiného závažného důvodu dodat, prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky.

Prodávající bez prodlení zákazníka kontaktuje a o vzniklé situaci ho informuje. Pokud již byla uhrazena část pořizovací ceny, bude částka vrácena zpět kupujícímu.

Prodávající má právo objednávku stornovat i v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

 

Zapůjčení zboží


Smlouvou o zapůjčení zboží se odběratel zavazuje převzít zboží do nájmu na dobu určitou. Podmínky zapůjčení zboží jsou upraveny smlouvou.


Rezervace termínu zapůjčení

Zapůjčované zboží je nutné rezervovat na konkrétní termín. Objednávka rezervace musí obsahovat charakteristiku zapůjčovaného zboží, termín rezervace, osobní údaje zákazníka.

Zároveň je nutné uhradit kauci – finanční obnos, kterým se zákazník zaručuje, že vrátí zapůjčenou věc v řádném termínu a stavu. Tato kauce bude zákazníkovi vrácena v okamžiku, kdy v řádném stavu a termínu vrátí věc pronajímateli. V případě potřeby může být kauce krácena o náhradu škody nebo penále. Kauce se platí při převzetí zboží, tedy v prvním dnu zápůjčky.

 

Při rezervaci zboží na daný termín je nutné uhradit cenu půjčovného. Půjčovné se hradí v okamžiku závazné rezervace šatů na daný termín.

 

Změna termínu rezervace:

Změnu termínu rezervace je možné uskutečnit nejpozději 14 dnů před původním plánovaným počátkem rezervace. V čase bližším nelze již termín rezervace změnit. Kupující má v tomto případě možnost řádně dostát svému závazku o původní rezervaci nebo rezervaci zrušit podle podmínek o zrušení rezervace.

Změna rezervace na jiný termín je zpoplatněna částkou 100 Kč. V případě, že na požadovaný změněný termín není možné šaty poskytnout, zákazník má možnost dostát svým původním závazkům nebo rezervaci zcela zrušit. Tato situace bude chápána jako standardní zrušení rezervace a penalizována dle podmínek o jejím zrušení.

 

Zrušení rezervace

1) 21 dnů a více před objednaným termínem, účtuje se storno poplatek ve výši 25% z ceny půjčovného
2) 10-20 dnů před objednaným termínem, účtuje se storno poplatek ve výši 50% z ceny půjčovného
3) 9 a méně dnů před objednaným termínem, účtuje se storno poplatek ve výši 100% z ceny půjčovného

Zbylá částka bude neprodleně vrácena na bankovní účet kupujícího nebo v hotovosti (dle dohody).

 

Vrácení zapůjčeného zboží:

Zboží se zapůjčuje standardně na maximálně 5 kalendářních dní – počínaje dnem převzetí zboží. Pátý kalendářní den musí být zboží vráceno. Zboží se vrací osobně na prodejně Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh během běžné otevírací doby. Dohodou může být stanovena i jiná lhůta pro vrácení.


Případné zpoždění bude považováno za porušení obchodních podmínek a bude penalizováno. V případě zpoždění o:

A) 1-3 kalendářní dny dosáhne penalizace výše odpovídající 50 % kauce
B) 4 a více dnů dosáhne penalizace výše odpovídající 100 % kauce


V případě, že je zboží při vrácení poškozené nebo nadměrně znečištěné, účtuje se penále

A) Poškození lze opravit - účtují se náklady na opravu (materiál, práce švadleny apod.)

B) Poškození, které nelze opravit, zboží je zničené - účtuje se běžná prodejní cena daného zboží

C) Při nadměrném znečištění se účtují náklady na speciální čištění - 400 Kč za kus bez rozlišení

Výše zálohy bude v případě potřeby krácena o danou částku a kupujícímu bude osobně nebo na bankovní účet vrácena zbylá suma. Vrácení proběhne až poté, kdy budou definitivně vyhodnoceny vzniklé škody. V případě, že dlužná částka přesáhne výši vratné zálohy, je zákazník povinen částku doplatit.

 

Kompletní údaje o prodejci:

 

Mgr. Kateřina Čihánková

Lumírova 28, Ostrava-Výškovice, 700 30 (fakturační adresa)

Výškovická 116, Ostrava-Zábřeh, 700 30 (kamenná prodejna)

Fyzická osoba podnikatel

IČO: 87639637, DIČ: CZ8951154795, neplátce DPH

Telefon: +420 777 594 989

E-mail: info@salon-raffaela.cz

Bankovní účet: 2900396337/2010 (Fio Banka ČR), 2900396337/8330 (Fio Banka SR),

IBAN: CZ3120100000002900396337, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX